گز کرمانی اصفهان اصل
نوشته شده توسط : لیلا

گز کرمانی اصفهان یکی از برندهای قدیمی در شهر نصف جهان می باشد که توانسته پس از سالها تجربه به یکی از برندهای با کیفیت تبدیل شود. گز ماده ای خوراکی در دسته شیرینی جات قرار دارد که توانسته کام خانواده های ایرانی از جمله اصفهانی را شیرین کند.

در این بخش شما براحتی می توانید انواع محصولات گز کرمانی را مشاهده کرده و هر کدام را با قیمت کارخانه تهیه و خریداری کنید، تمامی محصولات با بسته بندی شکیل برای شما عزیزان ارسال خواهد شد. با توجه به تنوع محصولاتی که در مجموعه کرمانی تولید می شود کمک می کند تا بتوانید هر کدام از محصولات را که سازگار با مزاج شما است خریداری کنید.

قیمت انواع گز کرمانی اصفهان

قیمت انواع گز کرمانی اصفهان

برای دریافت لیست قیمت گزهای کرمانی اصفهان شما می توانید با بخش فروش تماس بگیرید و قیمت آنها را بصورت تلفنی یا داخل واتس اپ دریافت کنید. لازم به ذکر است قیمت گز کرمانی اصفهان بر اساس نوع مواد اولیه و ترکیب آنها محاسبه می شود. پس مواد افزودنی اضافه که به آن اضافه می شود می تواند در قیمت نهایی گزها تاثیر گذار باشد پس به این نکته در هنگام خرید حتما دقت کنید. با توجه به نوسانات قیمت ارزی همواره تلاش می کنیم تا بتوانیم قیمت ها را در سطح پایین نگه داریم تا مصرف کننده نهایی با مشکل خرید مواجه نشود.





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: